loading...
تعمير كامپيوتر در محل - تعمیر کامپیوتر حضوری
بهنام قنبرپور بازدید : 552 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه ۹۲)

گیمر هایی هستند که در این اوضاع آشفته بازار باز هم قصد خرید سیستم دارند و دست به خرید قطعات گران قیمت می زنند. رم ، پردازنده ، کارت گرافیک و تا بخشی هم مادربرد تاثیر چشمگیری در اجرای بازی ها دارند. هر چه رم بیشتر و فرکانس بالاتر داشته باشد قطعا قوی تر عمل خواهد کرد. پردازنده ی سیستم شما هم هر چقدر قوی تر باشد ارتباط بهتری با کارت گرافیک دارد و به عمل پردازش گرافیکی کمک می کند . اما در این وسط یکی از قطعات است که کاربرد بیشتری دارد و ما آن را Graphic card می نامیم.

کارت گرافیک


اگر حتی مقدار کمی هم با رایانه آشنا باشید بی شک نام کارت گرافیک به گوشتان خورده است ، قطعه ای از رایانه که اطلاعات را به صورت گرافیکی از سیستم گرفته و بر روی مانیتور نمایش می دهد. کارت های گرافیک در هر رده ی قیمت در بازار موجود هستند .

براي مشاهده ، روي ادامه مطلب كليك كنيد

 

کارت های گرافیک Onboard

بودن یا نبودن این نوع کارت ها بستگی به مدل مادربرد شما دارد. گرافیک های آنبرد را دو شرکت اینتل و AMD ساخته و برروی مادربرد های خود قرار می دهند. وجود این کارت ها بیشتر در نوت بوک ها احساس می گردد. امروزه می توان گفت که این کارت ها دیگر برروی مادربرد ها وجود ندارند و جای خود را در پردازنده ها خوش کرده اند. همان طور که می دانید گرافیک های آنبرد قدرت کارت های گرافیک جدا را ندارند و در کارهای سنگین ، مخصوصا بازی به شدت ضعیف عمل می کنند ولی برای آموزشگاه های رایانه ای کافی هستند.

 

NVIDIA VS AMD

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

شرکت های nvidia و amd سازندگان اصلی کارت های گرافیکی می باشند که هر دو شرکت رقابت شدیدی برای تصاحب بازار دارند. شرکت nvidia با وجود تحریم هایی که  به ایران تحمیل کرده ولی کارت های این شرکت در ایران از فروش بالایی بر خوردار است و مشکلی برای کاربران ایجاد نکرده است. یکی از مهم ترین قابلیت های کارت های گرافیک انویدیا که خیلی از گیمر ها را وادار به خرید این کارت می کند فناوری Nvidia PhysX می باشد که البته این قابلیت زمانی به کار می آید که بازی از آن پشتیبانی کند. 

شرکت AMD هم در چند سال اخیر پیشرفت های بسیار زیادی کرده ست که واقعا تحسین بر انگیز است . کارت های سری ۷۰۰۰ این شرکت از قدرت بالایی برخوردارند. به تازگی AMD یک قابلیت جدید به کارت هایش افزوده که آن را TRESS FX می نامیم . این قابلیت باعث می شود موهای افراد در بازی بسیار واقعی تر و با بافت های واقعی دیده شود. شاید این قابلیت به اندازه Nvidia PhysX به چشم نیاید ولی باز هم یک ایده ی فوق العاده بود که آن را می توان در بازی Tomb Raider مشاهده کرد. با وجود نوسانات ارز در یکی دو سال پیش کارت های این شرکت در ایران بسیار محبوب شده اند.

 

بررسی کارت های گرافیک انویدیا ( NVIDIA ) در بازی ها

 

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

مهم ترین عملی که ما از کارت گرافیکمان انتظار داریم اجرای درست بازی ها می باشد. وقتی شما یک بازی را اجرا می کنید ولی در حین بازی با افت فریم شدید مواجه می شوید ناخودآگاه به فکر خرید یک محصول جدید و قدرتمند می افتید. یکی از دو شرکتی که در ساخت کارت گرافیک فعالیت دارد انویدیا می باشد. 

کارت های گران قیمت این شرکت فوق العاده قوی هستند و از پس هر کاری به خوبی بر می آیند به همین علت ما قصد داریم یک بررسی را از کارت های متوسط این شرکت تا گران ترین و قدرتمند ترین محصول انجام دهیم و به بررسی آن بپردازیم.

 

قیمت ها به صورت تقریبی هستند

۳۵۰/۰۰۰ تومان Geforce GT 640
550/000 تومان Geforce GTX 650
800/000 تومان Geforce GTX 650 TI
1/000/000 تومان Geforce GTX 660
1/200/000 تومان Geforce GTX 660 TI
1/500/000 تومان Geforce GTX 670
1/200/000 تومان Geforce GTX 760
2/000/000 تومان Geforce GTX 680
1/700/000 تومان Geforce GTX 770
2/700/000 تومان Geforce GTX 780
3/700/000 تومان Geforce GTX 690


در جدول بالا مدل های مناسب کارت های انویدیا برای بازی را مشاهده کردید که همگی محصولات فوق برای بازی مناسب و قدرتمند هستند البته سری GT برای بازی ساخته نشده اند ولی سرگروه آنها یعنی محصول GT 640 می تواند برای بازی مناسب و قدرتمند باشد.

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

 سری ۷۰۰ انویدیا قدرت بیشماری را به گیمر بر خلاف سری ۶۰۰ ارائه می کنند . اگر قصد خرید تایتان یا GTX 680 ویا GTX 670 دارید از فکر خریدشان بگذرید زیرا با وجود سری ۷۰۰ و کارتهای قدرت مند و ارزان تر دیگر خرید این چنین کارت ها بیهوده است. GTX 660 TI عملکردی واقعا فوق العاده را داشته و با کسب ۵۹ فریم فوق العاده بوده است و این کارت را می توان یک کارت فوق العاده نامید و قدرت این محصول را تحسین بر انگیز شمرد ولی با وجود کارت GTX 760 باز هم ارزش خریدن را ندارد. از مدل معمولی این کارت دیگر بیش از این انتظار نمی رفت. پس از آن به کارت GTX 650 TI می رسیم که عملکرد خوبی نداشت و با کسب ۳۰ فریم این بازی را به سختی می تواند روان اجرا کند و در صحنات سنگین به شدت بازی لگ خواهد زد . GT 640 با وجود اینکه قیمتی بسیار کمتر از GTX 650 دارد عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داد و با وجود اینکه ۲۰ فریم رقم خوبی نمی تواند باشد ولی برای این کارت با قیمت پایین فوق العاده است. خوش قیمت ترین کارت را بی شک می توان GTX 770 نامید زیرا با وجود اختلاف قیمت تقریبا ۱ میلیون تومانی با GTX 780 کارایی آن را دارد و تمام نیاز های شما را برطرف خواهد کرد.

 

با هم کارت های NVIDIA را بررسی کردیم و شاهد بودیم که قدرت این کارت ها در سری ۷۰۰ بسیار بیشتر شده و سری ۶۰۰ را از میدان رقابت کنار زده است . البته قدرت این کارتها قطعا شرکت رقیب را برای ساخت سری ۸۰۰۰ به دردسر می اندازد .

 

بررسی کارت های گرافیک ای ام دی ( AMD ) در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

شرکت AMD هم یکی دیگر از شرکت هایی است که کارت گرافیک را در صدر تولید خود قرار داده است . البته پردازنده های این شرکت هم معروف هستند و قدرت بالایی دارند ، این یعنی رقابت با دو شرکت قوی در یک زمان. این رقابت ها باعث می گردد AMD فشار زیادی را با رقابت با این دو شرکت متحمل گردد . در زمینه گیم هم این کمپانی بیکار ننشسته و قطعات اصلی کنسول های نسل بعد را خودش تهیه می کند که می تواند به نفع این شرکت باشد زیرا بازی سازان دیگر مجبور می شوند که بازی های خود را با محصولات این شرکت هماهنگ سازند که برای هوادارن این شرکت جای خوش حالی دارد. 

به صورت کلی می توان محصولات این شرکت را خوش قیمت نامید البته ممکن است در مدل های گران قیمت این شرکت محصولاتش با رقبا در بعضی اوقات شکست بخورند ولی فوق العاده اند. در مدل های کم قیمت کارت های ای ام دی فوق العاده اند.

۴۰۰/۰۰۰ تومان Radeon HD 7750
550/000 تومان Radeon HD 7770
850/000 تومان Radeon HD 7850
1/100/000 تومان Radeon HD 7870
1/300/000 تومان Radeon HD 7950
1/700/000 تومان Radeon HD 7970
4/100/000 تومان Radeon HD 7990

 

حرفی در مورد قیمت ها نمیزنیم . خوشبختانه قیمت HD 7990 به شدت کاهش پیدا کرده است و به مرز ۴ میلیون تومان رسیده است با این وضعیت به نظر می رسد که گیمر ها بیشتر به سراغ این محصول بروند.

 

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

چی شده؟ آیا با خود فکر می کنید که قدرت کارتهای AMD کم است؟ خیر این طور نیست این سری را باید با کارت های سری ۶۰۰ انویدیا مقایسه کرد . البته خوب است این نکته هم اشاره کنیم که بازی crysis 2 به شدت با کارت های انویدیا هماهنگ بود و این هماهنگی به وجود آمده محصولات این کمپانی با این بازی دسترنج شرکت AMD است که بازهم نتوانسته از قدرت کامل کارتها استفاده کند. با این وجود کارت HD 7990 توانست در این چارت شکست سختی بر GTX 690 وارد کند که جای تفکر دارد. از کارت قدرتمند HD 7970 بیشتر این انتظار نمی رفت اما عملکردش هنوز هم قابل قبول است و با این محصول می توانید بازی ها را با آخرین کیفیت بازی کنید. کارتها به ترتیب عملکرد مناسبی دارند و جای هیچ نگرانی نیست  تا میرسیم به کارت HD 7850 . این محصول فوق العاده ظاهر شد و توانست ۴۱ فریم را کسب کند در این رده ی قیمت کارت گرافیک GTX 650 TI از انویدیا قرار دارد که در این تست توانسته بود فقط ۳۰ فریم را کسب نماید ولی رقیب این کارت فوق العاده ظاهر شد و ۴۱ فریم را کسب کرد. از ۷۷۷۰ و ۷۷۵۰ هم نمی توانیم چشم پوشی کنیم. این کارتها با توجه به قیمتشان فوق العاده اند.

 

تا اینجا امیدواریم اطلاعات درستی از کارتهای این دو شرکت بدست آورده باشید و انتخاب خود را کرده باشید . در این بخش از مقاله به راهنمای خرید بر اساس قیمت میرسیم که در هر رنج قیمت بهترین کارت را به شما معرفی خواهیم کرد امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

 

تحولات بازار

خوشبختانه قیمت انواع قطعات به تدریج رو به کاهش است و امیدواریم به همین شکل ادامه پیدا کند . کارت گرافیک GTX 760 وارد ایران شده و قیمت مناسبی نسبت به کاراییش دارد و این ما را بسیار خوشحال کرد هنوز از سری ۸۰۰۰ ای ام دی اطلاعاتی به بیرون منتشر نشده است.

 

یکی از مشکلات ما ، انتخاب کارت گرافیک مناسب است که واقعا در این شرایط بازار سخت است.کارتی که بتواند تمام نیاز های مارا بر آورده سازد. یکی از پارامتر هایی که از قدیم برای خرید کارت رسم شده است داشتن حافظه ی رم بیشتر است که کاملا اشتباه می باشد. حافظه ی رم کارت گرافیک یکی از پارامتر های کم اهمیت آن محسوب می شود و تفاوت بسیار ناچیزی در بازی ها به وجود می آورد. پس به این نکته توجه کنید.

 

 

بهترین کارت گرافیک در حدود ۱۲۰/۰۰۰ تومان در تهران:

Radeon HD 5450

عملکرد متوسط در اکثر بازی ها در رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ با جزئیات متوسط تصویر

 

مشخصات:

سازنده: AMD

فرکانس هسته: ۶۵۰ مگاهرتز

نوع مموری: DDR3

میزان حافظه : ۱ گیگابایت

پهنای باند مموری : ۶۴ بیت

پشتیبانی از PCI EXPRESS 2.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت کراس فایر: خیر

 

Sapphire HD 5450: 92/000 TOMAN

MSI HD 5450: 110/000 TOMAN

XFX HD 5450: 65/000 TOMAN

 

کارت گرافیک HD 5450 را میتوان ارزان ترین گزینه برای بازی دانست . البته طی تست هایی که از این کارت انجام شده خیلی مناسب بازی نمی تواند باشد . ولی اگر یک گیمر معمولی هستید و می خواهید که حداقل بازی ها بتوانید اجرا کنید این کارت می تواند مناسب باشد.

 

بررسی Radeon HD 5450 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

همان طور که در این تستها مشاهده کردید این کارت گرافیک عملکرد بدی از خود داشت و نتوانست حتی در این رزولوشن عملکرد خوبی داشته باشد .

 

بهترین کارت گرافیک در حدود ۲۰۰/۰۰۰ تومان در تهران:

Radeon HD 6570

عملکرد مناسب در اکثر بازی ها در رزولوشن ۱۶۰۰  در ۹۰۰ با جزئیات متوسط تصویر

 

مشخصات:

سازنده: AMD

فرکانس هسته: ۶۵۰ مگاهرتز

نوع مموری: DDR3

میزان حافظه :۲ گیگابایت

پهنای باند مموری : ۱۲۸ بیت

پشتیبانی از PCI EXPRESS 2.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت کراس فایر: خیر

 

Sapphire HD 6570: 210/000 TOMAN

Powercolor HD 6570: 255/000 TOMAN

 

 

 

بررسی Radeon HD 6570 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

 

البته این فریم های پایین به خاطر این است که این بازی ها در رزولوشن بالا و در فشار سنگین گرافیکی به دست آمده است که برای ای محصول فوق العاده است. در این رزولوشن با کم کردن جزییات می توان به راحتی بازی کرد و اگر در رزولوشن های پایین تر بازی می کنید هیچ شکی به این کارت نداشه باشید.

 

بهترین کارت گرافیک در حدود ۳۰۰/۰۰۰ تومان در تهران:

Geforce GT 630

عملکرد خوب در اکثر بازی ها در رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ با جزییات تقریبا بالای تصویر

 

مشخصات:

سازنده: NVIDIA

فرکانس هسته: ۸۱۰ مگاهرتز

نوع مموری: DDR5

میزان حافظه: ۱ گیگابایت

پهنای باند مموری: ۱۲۸ بیت

پشتیبانی از PCI Express 3.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت اس ال آی: خیر

 

Gainwarad GT 630 1GB GDDR5 : 284/000 TOMAN

 

این کارت گرافیک ، یک محصول خوب از انویدیا برای گیمر های کم درآمد می باشد. در چارت ها امتیاز نسبتا کمتری نسبت به کارت HD 6570 کسب کرده است ولی در عمل قویتر از این کارت عمل کرده و مقرون به صرفه تر است. البته این کارت یک رده ی قیمت بالاتر از HD 6570 است و مقایسه ی این دو کارت عاقلانه نیست.

 

 

بهترین کارت گرافیک در حدود ۴۰۰/۰۰۰ تومان در تهران:

Radeon HD 7750

عملکرد خوب در اکثر بازی ها در رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با جزئیات مناسب تصویر

 

مشخصات:

سازنده: AMD

فرکانس هسته: ۸۰۰ مگاهرتز                                                                       

نوع مموری: DDR5

میزان حافظه : ا گیگابایت

پهنای باند مموری : ۱۲۸ بیت

پشتیبانی از PCI Express 3.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت کراس فایر: بله

 

Powercolor HD 7750: 409/000 TOMAN

Sapphire HD 7750: 415/000 TOMAN

 

کارت گرافیک Radeon HD 7750 خیلی وقت نیست که به ایران وارد شده است و گیمر هایی را به خودش جذب کرده است . پیشنهاد ما به شما در این رده ی قیمت این کارت می باشد.

 

بررسی Radeon HD 7750 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

خیلی عملکرد این کارت با این قیمت در بازی ها خوب بوده است فقط تنها بازی کرایسیس بوده که خوب اجرا نشده که با کم کردن جزییات می توان به راحتی این بازی فوق العاده را اجرا کرد.

 

بهترین کارت گرافیک در حدود ۶۰۰/۰۰۰ تومان در تهران:

Radoen HD 7770

عملکرد فوق العاده در اکثر بازی ها در رزولوشن ۱۹۲۰  در ۱۰۸۰ با جزئیات بالای تصویر

 

مشخصات:

سازنده: AMD

فرکانس هسته: ۱۰۰۰ مگاهرتز

نوع مموری: DDR5

میزان حافظه : ۱ گیگابایت

پهنای باند مموری : ۱۲۸ بیت

پشتیبانی از PCI EXPRESS 3.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت کراس فایر: بله

 

MSI HD 7770: 539/000 TOMAN

Sappire HD 7770: 539/000 TOMAN

ASUS HD 7770: 570/000 TOMAN

 

بی شک می توان این محصول را محبوب ترین در ایران دانست زیرا کارایی بسیار خوبی که به همراه قیمتی مناسب ارائه می دهد این کارت گرافیکی را استثنایی می سازد.

 

بررسی Radeon HD 7770 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

در این تست ۷۷۷۰ فوق العاده ظاهر شد و حرفی برای گفتن برای ما باقی نگذاشت

 

بهترین کارت گرافیک در حدود ۸۰۰/۰۰۰ تومان در تهران:

Radeon HD 7850

 عملکرد بسیار فوق العاده در اکثر بازی ها در رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با جزئیات بالای تصویر

 

مشخصات:

سازنده: AMD

فرکانس هسته: ۹۷۵ مگاهرتز

نوع مموری: DDR5

میزان حافظه : ۲ گیگابایت

پهنای باند مموری : ۲۵۶ بیت

پشتیبانی از PCI EXPRESS 3.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت کراس فایر: بله

 

HIS HD 7850 : 820/000 TOMAN

Sapphire HD 7850: 865/000 TOMAN

 

قوی ترین کارت در این رده ی قیمت می باشد. جانشین کارت ۶۸۵۰ و یک محصول کامل برای بازی های سنگین و به روز.

 

بررسی Radeon HD 7850 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

قدرت hd 7870 در این رزولوشن فوق العاده است و قدرت بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد البته بر روی این کارت بازی کرایسیس ۳ تست نگردیده است که به علت سنگینی آن بازی قطعا فشار بیشتری بر روی این محصول وارد می شد ولی در کل در این رزولوشن عالی عمل می کند و شما را راضی نگاه خواهد داشت.

 

بهترین کارت گرافیک در حدود ۱ میلیون تومان در تهران:

Radeon HD 7870

عملکرد فوق العاده در اکثر بازی ها در رزولوشن ۲۵۶۰  در ۱۴۴۰ با جزئیات بالا تصویر

 

مشخصات:

سازنده: AMD

فرکانس هسته: ۱۰۰۰ مگاهرتز

نوع مموری: DDR5

میزان حافظه : ۲ گیگابایت

پهنای باند مموری : ۲۵۶ بیت

پشتیبانی از PCI EXPRESS 3.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت کراس فایر: بله

 

Sapphire HD 7870: 965/000 TOMAN

 

کارت گرافیک HD 7870 جانشین کارت گرافیک خوش قیمت HD 6870 می باشد که قدرت بالایی را با قیمتی کم در اختیار گیمر ها قرار می داد. جانشین این کارت یعنی کارت گرافیک HD 7870 هم همان سیاست گذشته را ادامه داده و کارت خوبی برای شما می تواند باشد.

 

بررسی Radeon HD 7870 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

کارت گرافیک HD 7870 در این رزولوشن تقریبا خوب عمل کرده است با توجه به قیمت بالای این محصول و کارایی نه چندان دلچسبش پیشنهاد می شود با کمی هزینه ی بیشتر کارت گرافیک GTX 760 را خریداری نمایید که قدرت بالاتری دارد.

 

بهترین کارت گرافیک تا ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان در تهران:

Geforce GTX 760

عملکرد فوق العاده در اکثر بازی ها در رزولوشن 2560  در 1440 با جزئیات بالا تصویر

 

مشخصات:

سازنده: NVIDIA

فرکانس هسته: ۱۰۸۵ مگاهرتز

نوع مموری: DDR5

میزان حافظه : ۲ گیگابایت

پهنای باند مموری : ۲۵۶ بیت

پشتیبانی از PCI EXPRESS 3.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت اس ال آی : بله

 

Gigabyte GTX 760: 1/179/000 TOMAN

 

یکی از جدیدترین کارتهایی می باشد که در ایران وارد شده است. محصولی زیبا و خوش قیمت از انویدیا . قدرت بالای این کارت گرافیک آن را در این رده ی قیمت به یک مدل تک تبدیل کرده و آرزوی خرید آن به دل همه می ماند. اگر در خرید این محصول شک دارید بدانید که از خریدش پشیمان نخواهید شد.

 

بررسی Geforce GTX 760 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

این کارت گرافیک همان طور که می بیند در یک رزولوشن بالا عملکرد رضایت بخشی را از خود داشته است و کاملا شما را راضی نگاه خواهد داشت . اگر باز هم از عملکرد این کارت گرافیک رضایت ندارید با ما همراه شوید تا گزینه های بهتر و البته گران تر را باهم بررسی کنیم.

 

 بهترین کارت گرافیک در حدود ۲ میلیون تومان در تهران:

Geforce GTX 770

عملکرد فوق العاده در تمام بازی ها در رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ با بالاترین جزئیات تصویر

 

مشخصات:

سازنده: NVIDIA

فرکانس هسته: ۱۰۵۸ مگاهرتز

نوع مموری: DDR5

میزان حافظه : ۲ گیگابایت

پهنای باند مموری : ۲۵۶ بیت

پشتیبانی از PCI EXPRESS 3.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت اس ال آی: بله

 

Gigabyte GTX 770 : 1/729/000 TOMAN

ASUS GTX 770: 1/689/000 TOMAN

 

باز هم انویدیا شاهکاری را وارد بازار کرد . جانشین کارت گرافیک GTX 670 که همین کارت نامبرده شده خود به عنوان بهترین کارت از نطر قیمت و کارایی بود. امسال هم به احتمال زیاد این کارت گرافیک به عنوان خوش قیمت ترین کارت گرافیک انتخاب شود. این محصول هر بازی ای را در هر تنظیماتی بدون لگ اجرا می کند.

 

بررسی Geforce GTX 770 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

این کارت گرافیک هیچ وقت کم نخواهد آورد و با تمام قدرتش بازی ها را اجرا می نماید البته آپدیت های همیشگی انویدیا قدرت این محصول را به تدریج قوی تر خواهد کرد. آیا قدرت این کارت باز هم شما را راضی نمی کند؟ پس باز هم با ما همراه شوید.

 

بهترین کارت گرافیک در حدود ۳ میلیون تومان در تهران:

Geforce GTX 780

عملکرد بسیار فوق العاده در رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ با بالاترین کیفیت و جزییات تصویر

 

مشخصات:

سازنده: NVIDIA

فرکانس هسته: ۹۰۰ مگاهرتز

نوع مموری: DDR5

میزان حافظه : ۳ گیگابایت

پهنای باند مموری :۳۸۴ بیت

پشتیبانی از PCI EXPRESS 3.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت اس ال آی: بله

 

Gigabyte GTX 780: 2/675/000 TOMAN

MSI GTX 780: 2/745/000 TOMAN

ASUS GTX 780: 2/665/000 TOMAN

 

یکی دیگر از محصولات قدرتمند انویدیا GTX 780 می باشد که قدرت بسیار فراوانی را در اختیار شما قرار خواهد داد. از ویژگی های این کار می توان به پهنای باند ۳۸۴ بیتی اشاره کرد و این یعنی یک ارتباط مناسب بین کارت گرافیک و پردازنده .

 

بررسی Geforce GTX 780 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

عملکرد کارت گرافیک GTX 780 در همه شرایط فوق العاده است و شما را راضی نگه خواهد داشت. پس با خیال راحت این کارت گرافیک را خریداری نمایید.

 

توجه 

بیش از این برای خرید کارت گرافیک هزینه نکنید

کارت گرافیک GTX 780 فقط چند فریم با کارت گرافیک GTX 690 در قدرت اختلاف دارد و همان کارایی و قدرت را به شما ارائه خواهد کرد پس توصیه می شود که خواندن این مقاله را بیش از این ادامه ندهید ولی اگر می خواهید بیش از این هزینه کنید خواندن مقاله را ادامه دهید.

 

بهترین کارت گرافیک در حال حاضر

Geforce GTX 690

اجرای بازی ها در بالاترین رزولوشن و کیفیت

 

مشخصات:

سازنده: NVIDIA

فرکانس هسته:۹۱۵ مگاهرتز

نوع مموری: DDR5

میزان حافظه : ۴ گیگابایت

پهنای باند مموری : ۵۱۲ بیت

پشتیبانی از PCI EXPRESS 3.0

ورژن دایرکت ایکس: ۱۱

قابلیت اس ال آی: بله

 

 ASUS 4GB: 3/679/000 TOMAN

 MSI 6GB: 3/890/000 TOMAN

 

رقیب این کارت گرافیک Radeon HD 7990 می باشد که آن هم قدرت بالایی دارد ، البته مقایسه میان این دو کارت گرافیک به نظر مشکل می آمد ولی ما در تستها این دو محصول را بررسی کردیم و به قدرت بیشتر ۶۹۰ پی بردیم.

 

بررسی Geforce GTX 690 در بازی ها

راهنمای خرید کارت گرافیک بر اساس قیمت ( شهریور ماه 92) | www.MihanGame.com

در بالا عملکرد کارت گرافیک GTX 690 را به خوبی می توان مشاهده کرد که همه ی بازی ها به خوبی و روانی توانسته اجرا کند. به هر حال اگر از قدرت این کارت هم راضی نشدید و به قول معروف پولتان از پارو بالا می رود می توانید دو نمونه از این کارت را به هم متصل کرده و یک ابر کامپیوتر را در خانه داشته باشید.

 

بالاخره یکی دیگر از راهنماهای خرید را به اتمام میرسانیم. امیدوارم که توانسته باشیم شما را در خرید کارت گرافیک شما را یاری کرده باشیم البته ما تا هر وقت که باشیم جوابگوی شما در نظرات هستیم. اگر هر ایرادی در این مقاله مشاهده کردید لطفا به ما بگید تا آن را برطرف کنیم. از اینکه نظرات خودتون رو با ما در میان بگذارید خوش حال خواهیم شد.   بهنام قنبرپور 

برگرفته از سایت   http://www.mihangame.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تعمير كامپيوتر در منزل يا محل كار شما و در حضور شما موبايل 09353432206 بهنام قنبرپور در تهران و كرج با هزينه مناسب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 295
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,149
  • بازدید ماه : 5,885
  • بازدید سال : 44,572
  • بازدید کلی : 1,345,027